Reklamacje
Na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu wad, stanowiących o niezgodności towaru z umową, przez okres 2 lat od daty zakupu zgodnie z ustawą z dnia z dnia 30. maja 2014 r. o prawach konsumenta.
KROK PO KROKU - JAK ZAREKLAMOWAĆ PRODUKT?
1.
Formularz reklamacyjny – wydrukuj go i dokładnie wypełnij.
2. Możesz również własnoręcznie przygotować opis reklamacji wzorując się na treści formularza, zachęcamy jednak do skorzystania z przygotowanego przez nas formularza, który znacznie ułatwi Ci dokonanie reklamacji.
3. Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem na adres:
DIAMANTI
ul. Metalowców 13, 41-500 Chorzów
Z DOPISKIEM „DIAMANTI - REKLAMACJA”,
lub przynieś go do Punktu Odbioru w Chorzowie na ul. Metalowców 13.
Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
UWAGA! Zamieszczenie dopisku „DIAMANTI - REKLAMACJA” na paczce daje Sprzedawcy większą szansę na rozpatrzenie reklamacji w najszybszym możliwym czasie.
W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi.